joi, 16 ianuarie 2014

S-au trezit mucoșii să bifeze proștii

De vreo două zile anumite 'fițuici' online semnalizează frenetic comentariile 'super-inteligente' ale unei puștoaice, care a reușit să-l pună la punct pe 'bădăranu' de Banciu și de aici motiv pentru toți bezmeticii să aplaude.
Am avut și eu curiozitatea să văd cine și cum a reușit minunea (îmi imaginam bătaie în șpagate cu Badea, tras cu praștia la gume de buze cu Gâdea, tenis de vânt cu Varanu, în sfârșit).
Am dat peste titlul 'cu impact șoc', click, și mă trezesc în fata unui text preluat de la o puștoaică șocant de puștoaică, gen liceu șocant, care 'deranjată' sau mai nou 'jiginită' și șocată ( ați observat că nu mai poți spune romanului nimic că imediat se simte jignit?!, o nouă boală, jignirincojită ), de nu știu ce răutăți aruncate de Banciu într-una dintre emisiuni, i-o trage direct, șoc!
Reproduc din memorie că se poartă fără ghilimele: să știe domnul Banciu, nesimțitu' , haterul, că eu sunt moldoveancă și am trecut clasa și în plus nu am rămas nici gravidă.șoc!
 Banciu făcuse puțin mișto ( în stilul lui ) de moldoveni.
Normal că s-a jignit fata, că e realizare să treci clasa și minune că nu ieși gravidă din liceu și în plus, în ciuda acestor 'sacrificii' (se poartă cuvintele 'sacrificiu' și 'proiect'), mai sunt banciuiști de ăștia care-și permit să-i facă pe moldoveni alcolisti și pe moldovence curve.
Preluați fraților preluați!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu