marți, 14 ianuarie 2014

Pierdut Prim-Ministru!

Ai spune că e o glumă sau intriga unui film american nominalizat la 'Căpșuna de Aur', de genu 'Băi care mi-a șutit mașina?!'.
Există o țară din lumea aceasta, (nu-i țara lui Papură Vodă, nici Tărâmu' Viselor și  nu am de gând să citez din Jurnalul unui Hobbit), care timp de un week-end  a urlat ca descreierata pe harta globului pământesc 'Bă care mi-ai șutit Prim-Ministrul'?!
Așa panică normal că stârnește delirul în om, în omul politic mai ales.
Să auzi spovedanie la românu' nostru, românu nostru de la televizor și nu mă refer la șpagate, Buze reci, 'Crețule Mă-ta-i acasă' sau Bibi de la 'Plastic Band', mă refer la șef de externe, la vice de guvern...cică să auzi nebunie: " Ce mă a dispărut Primul-Ministru?! Unde?! Păi nu știu că e dispărut!"
" Nu e dispărut mă, caruselistule care ești, uite-l, era la toaleta din studio, ascuns de vineri, uite-l nu e el ăsta murdar de ciocolată pe la mustăți?!'
" Taci mă că a fost in Italia!"
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu